HOTELUL ÎȘI REZERVĂ DREPTUL DE A MODIFICA TARIFELE (pentru cei care au făcut o rezervare cu un tarif această regulă nu se aplică).
Tarifele includ toate taxele.
Primirea camerei (Check-In): începând cu ora 14.
Eliberarea camerei (Check-Out): până în ora 11.
Pentru o rezervare online fără card se aplică următoarele condiții:
Pentru promoția ”Înscrieri timpurii” este o condiție de plată integrală, în termen de 5 zile lucrătoare de la data rezervării, urmând ca dovada plății să fie transmisă pe e-mail contact@hotel-cazare-predeal.ro sau mountainbreezepredeal@yahoo.com, în caz contrar rezervarea este considerată negarantată.
În cazul anulării unei rezervări promoționale banii nu se returnează decât în caz de deces sau boli incurabile, cu documentele necesare, reținându-se contravaloarea unei nopți de cazare.
În cazul anulării unei rezervări promoționale, în afara motivelor de mai sus, banii nu se returnează dar se poate reprograma rezervarea pentru o alta perioada cu exceptia sarbatorilor.
Pentru rezervările ce nu fac obiectul ofertelor promoționale se aplică următoarele reguli:
Rezervările pentru care nu a fost plătit un avans și/sau pentru care nu s-a făcut un depozit în prealabil de 30% din valoarea totală a sejurului sunt considerate de către hotel rezervări negarantate.
Pentru rezervările garantate sau plătite în avans:
Dacă în confirmarea scrisă primită de la hotel nu sunt alte condiții specificate, atunci:
Se acceptă rezervări făcute cu cel puțin de 3 zile înainte de data sosirii doar în baza locurilor disponibile.
Modificările survenite în urma oricaror rezervări trebuie efectuate în scris la adresa de e-mail contact@hotel-cazare-predeal.ro. Nici o modificare nu va fi garantată până în momentul primirii în scris de către hotel. Tarifele survenite în urma modificărilor pot varia, în funcție de natura schimbării, cât și de disponibilitatea în momentul modificării aduse rezervărilor.
Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris la adresa de e-mail:contact@hotel-cazare-predeal.ro sau mountainbreezepredeal@yahoo.com conform condițiilor de mai sus. Nici o anulare nu va fi garantată până în momentul primirii în scris de către hotel.
Detalii de plată:
Datele firmei sunt: România Turistică S.R.L.
CUI/CIF: RO31739462, ORC/EUID: ROONRC. J8/899/2016
Adresă: Municipiul Brașov, Bulevardul Griviței nr. 91, județul Brașov.
Cont IBAN RON: RO29BTRLRONCRT046363760, Deschis la Banca Transilvania Brașov.
ATENȚIE: Specificați pe ordinul de plată codul rezervării(Booking ID) numele și prenumele dumnevoastră.
Menționăm că nu se fac rezervări pentru locurile de parcare.
Hotelul nu își asumă răspunderea pentru bunurile lăsate în mașină și nici pentru avarierea autoturismelor.
Repartiția camerelor va fi făcută de către recepția hotelului în funcție de disponibilitatea din acea perioadă.
În hotel nu se acceptă animale de companie, indiferent de talie.
Pe teritoriul hotelului funcționează mai multe camere video de supraveghere.
La părăsirea camerelor ușile trebuie încuiate întotdeauna.
Dacă găsiți bunuri uitate vă rugăm să le predați la recepție.
Recomandăm folosirea seifurilor disponibile la recepție pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta unitățiid e cazare.
Dacă părăsiți hotelul vă sugerăm să lăsați cheia la recepție. În caz de pierdere a cheii veți avea de plătit un plus de 50 lei.
Este interzisă depozitarea materialelor inflamabile, toxice, explozive în cameră.
Vă rugăm să nu folosiți espressor, boiler, fier de călcat sau reșou în cameră.
În caz că observați orice defecțiune în dotarea camerei, vă rugăm să anunțați la recepție.
Vă rugăm să respectați liniștea publică, să nu deranjați confortul altor oaspeți, mai ales după orele de liniște (22:00).
Dotarea hotelieră trebuie folosită corespunzător.
Daunele sau pagubele provocate vor fi plătite de către autorul acestora sau de reprezentantul lor legal.
În camere locurile pentru fumat sunt balcoanele.
În caz de fumat în spații interzise vom adăuga la plata Dumneavoastră o penalizare/amendă de 300 lei!
Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte liniștea în hotel cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
De asemenea, oaspetele nostru a trebuie să aibă grijă de bunurile proprietatea hotelului lăsate în folosința sa pe perioada cazării. Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără niciun preaviz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea în unitatea noastră Mountain Breeze, a oaspeţilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți oaspeţi. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând unității de cazare va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
Ne rezervăm dreptul de a evacua din hotel oaspeții cu atitudine necorespunzătoare.
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții.
Nu agreăm: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hărţuirea fizică, sexuală sau orice abuz fizic sau psihic asupra unei persoane, a oaspeţilor sau a oricărei persoane din ansamblul hotelier.
© 2024 All Rights Reserved